Menu

Strategi för aktiva människor

- Att planera framtiden behöver inte vara komplicerat

Det är bara att göra det ...

 

Visuell identitet för företag / Kampanjplanering / Produktlansering / Marknadsföringsstrategi för företag / Strategi för sociala medier / Onlinenärvaro

 

 

Vi vet hur det är: Du vill nå ut till din målgrupp, stärka ditt varumärke, sälja produkter och tjänster och anställa de mest kvalificerade medarbetarna.


Sätt igång – det behöver inte vara krångligt.

Kontakta oss

Skriv ett meddelande, så återkommer vi snarast möjligt

Tack, vi återkommer inom kort

Strategi på ett enkelt sätt

 

 

Strategi är inget som ska försummas, oavsett om den har hög eller låg prioritet på ditt företag. Det är viktigt att bilda sig en uppfattning om framtiden och vidta förberedande åtgärder.


När du samarbetar med Cadesign form ställer vi de rätta frågorna från första början, för att se till att inga innehållsspecifika åtgärder vidtas utan att vi först har fått en heltäckande insikt i vem du är och vad du behöver. Våra och dina kombinerade erfarenheter tar oss en bra bit på vägen, och det är möjligt att låta en ny marknadsföringsprodukt, till exempel en webbplats, film eller företagspresentation, vara startpunkten för ett större strategiskt sammanhang.


När vi har identifierat grunderna som marknadsposition, målgrupper, nationella och internationella planer, visioner och värderingar kan vi förutom marknadsföringsprodukten även skapa en lämplig strategi.

Läs mer om vår kompetens ...

 

 

Gå till Om oss

Nå ut till dina kunder
– att synas eller inte synas, det är frågan

Det tjänar ingenting till att förmedla drömmar för potentiella kunder om de inte kan uppleva dem. En presentation på rätt plattform i det mest effektiva formatet är en absolut nödvändighet. Element i 3D-format går att implementera överallt, och vi vet vad som passar ihop med vad så att du kan uppfylla alla sina framgångskriterier.

Ta med dig ditt digitala innehåll överallt

Vilken målgrupp säljer du till?

För att sälja behöver man en målgrupp, och olika produkter har olika kontaktpunkter beroende på vem de riktar sig till. Du behöver en digital lösning som är både plattformsspecifik och anpassningsbar. Med CGI kan du ändra och återanvända produktbilden, vilket ger dig ett bredare och mer flexibelt butiksfönster.
Kontaktpunkterna där du kan imponera på dina målgrupper blir allt fler:

Webbplatser, mikrowebbplatser, reklambanners, annonser, överlägg, appar, QR-koder, nyhetsbrev och inlägg på Vimeo, Youtube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, SlideShare, RSS etc. Dessutom kan du utnyttja den stora VR-trenden på mässor och försäljningsmöten, i showrooms och butikslösningar eller på stadens livligaste shoppinggata.

Facebook B2C och B2B? Borde du testa?

Det korta svaret är: antagligen.


Om man blir framgångsrik på Facebook eller ej beror på många olika faktorer, men en sak är klar – med 2,27 miljarder aktiva användare per månad är det rätt så troligt att du får något ut av det om du väljer att testa Facebook.

 


Se hur

Fomaco erbjuder heltäckande tjänster

 

Fomacos specialiserar sig inom maskineri för insaltning och marinering av olika sorters kött och fisk. Deras visuella och kommunikativa identitet återspeglade inte graden av innovation i deras utveckling eller deras gränslösa inställning till kontinuerlig optimering. De behövde förändring. Och genvägar är inget som kännetecknar Fomaco. Bara det bästa är gott nog.

De började därför med en produktfilm som förklarade syftet, funktionen och förträffligheten hos deras produkter. Fomaco ville sedan ha en identitet och en design som motsvarade den höga kvaliteten och professionalismen hos deras företag, processer och produkter. Det var dessutom viktigt för dem att kunna kommunicera sina komplexa produkter på ett enkelt och lättbegripligt sätt.

Detta resulterade i en imponerande, användarvänlig och mycket kommunikativ företagswebbplats, informativa broschyrer på många olika språk, datoranimerade bilder av produkter och utrustning samt nya företagsfärger och en ny logotyp. Professionell kommunikation och synergier över plattformsgränserna.
Allt detta började med en plan. Inte ett tjockt kompendium med förklaringar om varför man gör si och så, utan en enkel visuell kommunikationsstrategi som låg i linje med deras företagsstrategi.

Levent Pfitzner

Kontakta Levent Pfitzner för mer information

Free webinar about visual configuration

 

Why do you need visual configuration and what effect does it have?

We'll answer those questions - and many more at our free webinar on November 26 at 10.30 CET.

 

Want to join us?

 

Sign up here